Underskatta inte hårspray!

Vet inte hur många gånger det varit min räddare i nöden. Jag somnade någon gång vid halv tre inatt så vad jag gör uppe nu är egentligen en riktigt bra fråga, att jag sedan behöver gå på toaletten och pappa okuperar den genom att bada gör ju saken lite värre. Nåväl! Jag vaknade till och sen hör jag värsta helikopterljudet. Värsta big bauta bålgeting hade kommit in i rummet, jag tog en gammal skolåda till vapen sen slängde jag den och tog fram mitt hårspray istället. Spraaaaaayade som fan sen tog jag något gammalt reklamblad i hårdare papp och fick tag på getingen i fönsterkarmen och slängde ut den. Såhär gör jag för att komma hålla mig så långt borta som helst, vill inte bli stucken. Sen vill jag ju ha ut äcklet också. Annars hade jag aldrig kunnit somna om. Som jag tänkte nu.
 
Återigen trevlig midsommar, och inte för att vara sådan men för att de ska regna idag så är det faktiskt otroligt fint väder nu på morgonkvisten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0