Don't want you to leave me.

Vi beställde hem lite mat, en funbox från Pizzahut och jag har tryckt i mig lite cheesy pops eller vad dom nu hette. Tänkt typ pizzadeg med ost i. Super gott! Tittade lite på en Johan Falk film sen avbröt vi vår kväll. Jag missade ändå halva filmen och han skulle ändå ner till Stefan .. 
 
Semesterveckorna börjar ta slut nu och jag antar att det kommer bli ganska jobbigt igen. Jag hade mycket hellre blivit ner packad i resväskan och följt med tillbaka till Sverige men så fungerar det inte riktigt. Jag har mitt arbete och det ska ju skötas, sen tror jag att jag hade dött om jag skulle checkas in och förvaras i de där minus graderna på flygplanet. Så får nog ta och jobba färdigt min säsong innan jag tänker på hemresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0