Lördagen 23 Mars.

Jag lyckades somna innan tolv slaget igår vilket var riktigt skönt. Fast när larmet ringde klockan åtta imorse så var det mindre kul. Ögonen var extremt tunga. Fast det var bara att masa sig ur sängen, borsta tänderna och klä på sig. Mötte upp min taxi vid kontoret och är just nu ute på hotellservice.
 
Jag tror att norrmän gillar mig, för nu har det faktiskt varit två olika norrmän som frågat mig om jag inte skulle åka till norge och jobba. Tydligen så gillar norrmän svenskar och att vi kommer dit och arbetar gör ingenting. Tydligen är vi dessutom bättre arbetskraft än norska ungdomar. Fast ja, om det stämmer det vet jag ju inte.. Men jo Norge är också ett alternativ. Fast ja ..
 
Ikväll är det Julias sista utgång innan hon åker härifrån så alla ska väl ut på en drink iallafall. Jag har bestämt mig för att det inte blir någon beach för mig iallafall. Jag ska upp tidigt imorgon så jag kan inte va ute till fyra på morgonen. Min gamla kropp orkar inte det (; maahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0