Lördagen 2 Mars.

Jag sitter nu på kontoret och har gjort välkomst material inför måndagsflygen. Så tänkte jag, vad har jag gjort idag? Jag kunde inte komma på det, sen slog det mig. Jag har ju varit ute på hotellservice idag. Mitt minne är inte riktigt bra, det är inte bara när jag dricker de försvinner. Tror jag kommer få Alzheimer inom snar framtid, verkar inte bättre.. Nu ska jag iallafall snart dra härifrån och lägga mig i min säng och titta på andra Saw filmen. Hann bara se första igår för tjejerna kom hem och vi började kolla något konstigt outsiderklipp sen valde jag filmen framför att se människor som klär ut sig till djur och springer runt på gatan.. Så då fortsätter jag mitt saw maraton ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0