Måndagen 4 Mars.

Då var det återigen en ny vecka, tycker dom bara rullar på ganska bra nu och det gillas. Haft veckomöte imorse, gjort lite extra vkm för nya bokningar till idag och sen har jag mest bara läst lite ur min bok.

Har flygplats idag så jag ska snart åka iväg och hämta upp några härliga göteborgare som ska åka hem idag. Sen är det mottagning av nya glada göteborgare som ska lämnas av på deras hotell. Följt av IM ikväll. Är lagom trött idag så ikväll efter IM blir det bara ta det lugnt.
Onsdag är min nästa fridag och så får jag besök, wohooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0