Söndagen 31 Mars.

Goddag från soliga Egypten!
 
Igår efter mitt lilla "IM" på Alf Leila wa leila tog jag hem och duschade lite, sminkade mig lite och klädde på mig lite kläder sen mötte jag upp de andra på Pita Sphinx. Blev två grillade jätte räkor och lite ris sen tog vi vidare till papas. Denna gången var det i princip ingen alls som skulle sjunga så det var jag och Sofie som sprang upp och ner från scenen och sjöng! maha..
 
När papas stängde ner gick de andra och Sanne ville ha med mig till beachen så jag drog med men jag gick hem lika fort igen. Gick längst några små gator och hittade ett bageri som hade skit goda "wienerbröd" så jag köpte en sådan och tuggade på inatt.
 
Tog taxi hem och sov gott enda till larmet ringde klockan åtta. Skulle till Mahmya, så jag åker dit och tycker det är skit tomt på folk. Visade ju sig att min klocka ställt om sig till sommar tid men de är de hela tiden här i Egypten så jag var lite tidigt på det. Jag tog hem, fick sms från Michelle att hennes fot gjorde för ont för att ta iväg så jag valde också att stanna hemma. Jag har en hals som river och irriterar lite smått så det har blivit lite egen mys idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0