C & Dvitamin och en senfrukost.

Jag hann komma hem innan det var dags att åka. Tror jag gjorde av med för mycket pengar på Birsta. Först fixade jag ärendet åt Joakim sen gick jag in på H&M och testade typ tio olika toppar/blusar och kom därifrån med tre blusar, en nessesär och ett vitt basic linne att ha under den vita blusen.
 
Sväng in på Make up store för jag börjar ju blekna nu när jag varit i Sverige i sex månader så jag kan inte längre använda mig av H&Ms brons puder för de blir liksom lite för mycket färg. Fick hjälp där inne och kom därifrån med puder, borste och ögonskugga (hon hjälpte mig att hitta en lila som va skit fin). Dock ett dyrt besök men nu har jag vad jag behöver iaf..
 
In på Twilfit för att köpa en vit bh att ha under det vita linnet under den vita blusen haha. Har typ inget vitt annars så fick ju nästan uppdatera hela garderoben nu då..
 
Kom hem för att lägga kyckling i kylen då Jocke står för matplaneringen idag. Får se om de hinner tina och vad han har för planer för inte sa han vad han tänkte göra när jag frågade. Hemligt! haha..
 
Nu en liten macka, ett glas cvitaminvatten och en dvitamin. Ta med två clementiner sen åker jag iväg till Härnösand och är där hela eftermiddagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0