En fri vecka till.

Söndagen börjar närma sig sitt slut och ännu en vecka är på ingång. Jag ska lägga all min energi på att göra klart första kapitlet nu när jag har chansen att lägga typ hundra procent av min tid på det. Prov och inlämningsuppgift dodate lördag och jag har gjort typ halva kapitlet so far. 
 
Sen på torsdag ska jag åka på möte i Härnösand. Ett lite intro möte för att träffa de andra som också ska börja utbildningen måndagen där på. Så får man se vad vi blir för ett litet gäng..
 
Nu är det tända ljus, lite snacks och white collar som gäller. Trevlig kväll alles!
 
En andra bild från gårddagens snöfall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0