Fredagen 29 November.

Mina drömmar börjar återgå till det normala, men jag är fortfarande sjukt seg när det kommer till att kliva ur sängen. Första larmet ringde klockan nio sen hade jag typ sju larm fram till de åttonde klockan tio. Kom ändå inte upp förrän typ nu för tjugo minuter sedan. 
 
Sen undrar jag om det kommer bli idols bästa fredag idag och Kevin åker ut ur programmet en gång för alla ikväll. Om jag kommer sitta hemma och titta på idol ikväll medan Joakim är ute och röjer eller om jag också bestämmer mig för att ut och röja bestäms senare.
 
Just nu vill jag bara dra alla kläder över mig för jag svettades tydligen innan jag vaknade och nu har de förvandlats till is känns det som. Förstår inte att jag kan frysa och va så trött HELA tiden.Förutom igår faktiskt, visst jag va dö seg i ögonen innan jag gick upp men sen höll jag låda och var pigg till jag la mig vid halv ett inatt. 
 
Just det, bestämde väl mig halvt om halvt igår att låta piercingen i tungan förbli ute. Dom ska ju ändå ut förr eller senare så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0