Fyllt på med ännu mer siffror.

Jag har faktiskt suttit ganska duktigt med matteboken idag. Blev ändå över två timmar. Sen har jag städat lite också. Varit och handlat, mest för kattmaten snart är slut, men också för jag fått dille på grönsakssoppa. Jag är egentligen inte en person som är glad för soppa då jag inte tycker det ger någon mättnadskänsla, fast när jag arbetade i Egypten levde jag på soppa den första tiden för jag inte alls gillade den egyptiska maten. Så imorgon tänkte jag iaf göra en egen soppa för första gången och hoppas de smakar gott. 
 
Sen när Joakim kom hem från jobbet så åt vi mat tillsammans, tittade på lite TV sen fick vi upp matteboken och jag har suttit och hjälpt honom. Vilket är bra för mig för då får jag ju repetition och sånt är bra! (:
 
Precis hällt upp ett glas Loka smultron/lime, gudomligt god att jag aldrig testat smaken förut förstår jag inte! Tänkte inte ta mer matte idag, låta huvudet vila lite så att jag förhoppningsvis slipper drömma om siffror inatt haha.. Lite serier får fylla upp resten av kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0