Hjärnkontoret på helvarv.

Det känns som att när jag börjar göra någonting nytt så går det in i mina drömmar. Om jag vet att jag ska iväg tidigt på morgonen för något viktigt brukar jag ofta drömma att jag försover mig och missar bussen tex, vilket ifs gör att jag vaknar flera gånger innan jag faktiskt ska upp. 
 
Jag har ju drömt tusen gånger om gillebagaren och packa kakor, och jag gör det faktiskt fortfarande fast oftast är det allt annat än kakor man packeterar av någon konstig anledning. Det senaste som gått in i mina drömmar och gör så jag känner att jag varit uppe hela natten och inte blivit ett dugg utvilad under natten är ekvationer. JA och hur kul är det att drömma om sånt? 
 
Fast jag tror inte jag är den enda som har konstiga drömmar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0