Torsdagen 28 November.

Godmorgon!
Har legat och dragit mig under täcket, anledning det blåser så otroligt mycket där ute vid vissa tillfällen och jag tänkte jag kunde liksom "snooza" förbi de. Kunde jag inte. Klockan tio gick jag ur sängen, tog på mig kläder, satt upp håret, tog ut tungpiercingen (tungan har svullnad under natten så piercingen irriterar, lika bra att lufta) och sminkade mig lite. Har checkat kontot och mailen nu så nu är jag redo att åka till Birsta. Har ett ärende åt Joakim och så tänkte jag dra inom H&M och se ifall det finns någon mer fin topp att köpa nu när jag har lite rabatt. 
 
Efter Birsta kör jag troligen raka vägen till Härnösand för jag har ju ett intromöte där klockan två idag. Träffa min konsultchef och mina kollegor. Ja det är ingen vanlig utbildning jag ska gå, utan en utbildning som gör mig redo för jobbet jag har fått (: Så det börjar ordna upp sig lite med mitt nya liv i Norrland och det går åt rätt håll för både mig och Joakim och det känns fantastiskt. 
 
Nej nu är det dags att dra sig härifrån, ha en bra dag alla! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0