Söndagen 13 Oktober.

Varför jag beställde pizza till middag var faktiskt inte för att leka ungkarl utan snarare för jag visste att när jag gått av mitt skift skulle jag vara hungrig, men inte orka göra någonting så åt jag pizza till middag skulle jag ha rester kvar att äta när jag kom hem. PERFEKT säger jag bara nu. Fy för sören va gott!
 
Kvällen har varit ganska underhållande och rolig men nu känner jag mig lite trött i ryggen. Är inte riktigt trött så jag kan sova än men ligger med datorn framför mig i soffan så kan jag sova här inatt också. "Imorgon" ska jag hämta Joakim på stationen för då kommer han äntligen tillbaka :D Så slipper jag sova ensam om natten, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0