Another sunny septemberday.

Kan ju säga att man inte har så stor lust att vara inomhus när det är så fint väder ute. Har fått lite tid ute i det fina vädret, men nu ska jag väl ta tag i mitt rum så det blir färdigt. Ska ju som sagt flyga upp till norrland imorgon igen så allt ska gärna va klart ikväll. 
 
Så här ser jag förresten ut i håret at the moment. Varför jag lagt i rött i håret för att färga det brunt är för att inte riskera att få grå/gröna nyanser i håret. Så nu är jag rödhårig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0