Hallen full av lådor.

 
Jag som trodde jag var klar efter typ femton lådor, nu har jag nog passerat trettio stycken och rummet är alldeles strax färdig. Känns super skönt att veta att allt är färdigt när dagen D kommer. Att det bara blir att ta lådorna och packa på släp sen köra iväg. Awesome!
 
Håret färgar jag imorgon då jag började gilla den röda färgen i håret samt att klockan börjar bli mycket. Orkar inte färga det nu. Ska packa klart resväskan också. Sen imorgon ska jag tvätta sängkläderna sen är jag nog redo för färd uppåt landet igen. Tillbaka till min kära pojkvän som jag saknat så! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0