Inte världens bästa dag.

Allt tack vare att sjukvården är så extremt förvirrande och inte ens folk som jobbar där har koll. Blir väl smått irriterad över hur lång tid allt ska ta. Sen blir jag väl mer neggo därför att jag känner att jag missar jobbmöjligheter av att va nere i Skåne när jobben jag söker och ska söka är runt Sundsvallstrakten. Det känns som jag lever distans, ja ni vet ju att man kan plugga på distans, nu känns de som jag lever på distans..
 
Så jag fortsätter min dag under en filt i min säng till nya serien Graceland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0