Nu: Väntanstid på Arlanda.

Nu sitter jag på Arlanda, har fått i mig lite mat från Max bara för att ta dö på tiden. Okej jag var väl lite hungrig också då vi åt middag runt två och de va ju ett tag sedan (; När jag sen kom tillbaka till en sittplats med eluttag och skulle starta internet igen så gick det inte så jag startade ett avsnitt av pretty little liars sen kom jag på att jag kunde kanske connecta med hjälp av minisyrrans mobilnr. Precis när jag får godkänt av henne att använda hennes nr fungerar internet igen så behövde aldrig ta hennes hjälp. 
 
Ja ska jag sitta här i 1½ timme till så behöver jag internet (;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0