Onsdagen 25 September.

Goddagens alla!
 
Jag har gått ett steg framåt angående mitt pluggande. Jag har hittat kontaktuppgifterna till studie & yrkesvägledaren som jag skulle ta kontakt med, så jag har skickat iväg ett mail till hen för att boka in ett möte. Jag behöver ju prata med någon om mina tankar och vad jag helt enkelt tänkt mig, så kan hen hjälpa mig med hur jag ska göra. Helt enkelt komma med tips och idéer!  
 
Gällande jobb så har jag ju inte fått chansen till ett riktigt del/heltidsjobb än. Jag ska däremot iväg och jobba en kväll i nästa vecka och när jag fick det beskedet hoppade jag runt här så glad jag var. Då undrar jag ju hur glad jag blir när jag får ett jobb som varar längre än en kväll.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0