Sista minuten kind of girl!

Det är precis vad jag är. Drar ut på allting och tänker att jag hinner ändå. Nu har jag fått bokat min flygbiljett och jag lämnar Skåne igen på söndag så nu har jag tidspress på mig att göra klart allting. Och idag har jag faktiskt bara lyckats tvätta upp tvätten från tvättkorgen. Fast får väl skylla på det fina vädret och att man inte kan vara inne då (;
 
Så tanken är väl trots att timmen är sen att på börja projekt färga håret, fixa lite med tvätten och sen packa en låda eller två sen krypa ner under täcket. 

Kommentarer
Postat av: Melanie Olsson

Hej My! Hoppas allt är bra med dig. Haha, jag hittade gamla brev från dig och efter en del googlande hittade jag hit! Och då kan jag ju inte gå härifrån utan att skriva något ;)

Svar: Hej Melanie! Här är allt fint, det hoppas jag det är med dig också! (: Haha sånt är alltid lite kul att blicka tillbaka, fast med tanke på hur jag skrev i mina dagböcker när jag var liten så undrar jag om inte dom breven är ganska pinsamma i nuläget haha :D Men kul att du hittade mig o sa hej :D
mysaansvensson.blogg.se

2013-09-07 @ 01:18:48
URL: http://melanieolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0