Söndagen 22 September.

Såg på World war Z precis med Joakim och eftersom jag hört det var en zombie film ville jag egentligen inte se den alls. Fast det blev så ändå, trots att folk sagt att den ska vara dålig. Eftersom jag satt ribban så lågt och förväntningarna för filmen inte alls var höga, trodde helt enkelt filmen skulle va skit dålig. Blev positivt överraskad, men jag tror jag vet varför jag inte gillar zombiefilmer, för zombies är otroligt fulla speciellt om dem ska hålla på att hacka tänder hela tiden (;
 
Höll dock på att somna lite där i slutet och nu har jag vaknat lite halvt till liv igen. Ska dock snart bege mig in i sängen och sova lite, blir väl sova ensam eftersom Joakim ska va uppe hela natten och titta på någon fight på TVn som börjar typ om någon timme.
 
Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0