Tisdagen 10 September.

Why wont you answer when I call? Jag har haft en jätte konstig dröm nu på morgonen efter att Joakim åkt till jobbet. Jag var i ett hus tillsammans med min lillebror och min syster. Det kom en bil full med personer som av någon konstig anledning var efter oss. Så vi låste framdörren och sprang ut i skogen på baksidan, jag försökte ringa polisen hundra gånger men dem svarade inte. Försökte med olika riktnr före men det gjorde ingen skillnad. Tillslut blev jag tagen av någon kille med en kniv, vi var vid vattnet och först körde han kniven i mitt lår och jag bara skrek. Sen skulle han nog försöka dränka mig också för jag hamnade i vattnet innan han drog kniven längst armen på mig. Allt jag kunde tänka var att syrran och lillebror var där någonstans och dem säkert skulle tortera dem också. Detta fortsatte ett litet tag sen av någon konstig anledning var jag fri. Jag sprang längst skogen igen. Försökte springa ut på vägen och få bilar att stanna för att hjälpa oss. Sen var det som en skräckfilm. En efter en kom vi in i en bil med personer ifrån den första bilen som stannade utanför huset. Så hela drömmen slutade med att vi alltså inte kom därifrån utan blev fångade på nytt. Jag öppnade mina ögon för jag klarade inte drömma mer. Usch!
 
Sen hade jag ändå väldigt svårt att komma upp när larmet väl ringde. Är lite seg av mig idag. Ska snart klä på mig lite kläder, ta min väska sen ska jag åka iväg och handla. Eftersom jag fann en lammullsfilt i soffan nu precis så behöver jag inte köpa en sån sparar jag in de pengarna. Fast jag har en otroligt lång matlista så jag kommer ju bli fattig. Sen ville Joakim ha ett dubbelduntäcke och stora mjuka sköna kuddar. Får se hur den biten går, annars får vi åka dit tillsammans och köpa det för jag är inte så kräsen när det kommer till täcken och kuddar så kanske att han själv måste va med och välja ut (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0