Torsdagen 12 September.

Det blev ingen ugnsbakad lax igår, Joakim kom hem tidigare än planerat. Och jag tror nog jag väljer att ha hem honom tidigare än att sitta själv och äta lax, hehe. Så när han kom hem startade vi idol på datorn och såg ifatt de avsnitt vi missat, fast vi såg så många så vi missade gårdagens avsnitt på TVn haha. Nåväl, de kan vi väl se en annan dag! (;
 
Gick och la oss i hyfsad tid igår och jag somnade nog ganska fort. Sov hyfsat bra, i omgångar iallafall. Blir kanske bättre inatt (: Sen vid halv sex ringde första larmet och kvart i sex ringde andra larmet. Fick upp Joakim ur sängen sen somnade jag om igen. Fick åter sällskap av kisen och sov fram till klockan tio. 
 
Nu ska jag väl ta och ringa afkundtjänst och ha mitt första matchningssamtal sen blir det frukost..
 
- Bilderna tagna när jag stod och posade i köket efter att ha lagat lasagne till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0