Lördagen 26 April.

Idag fick vi lite sovmorgon innan Joakim skulle iväg och fixa min bil. Jag fixade lite här hemma innan jag åkte iväg och handlade. Kom hem och värmde soppan som var kvar sen igår och tittade på något avsnitt av the originals (spinnoff av the vampier diaries).
 
Sen åkte jag iväg till killarna och kollade på medan dem arbetade med bilen. Tycker om Joakims bil, den är skön att köra!(:
 
Körde sen till ICA för att handla hem mat så vi kunde grilla när meckandet var klart. Kom hem och började fixa med grillen. Lite senare var Joakim hemma och jag fixade med grillanadet eftersom Joakim fixat med bilen hela dagen. Bra fördelning av sysslor (;
 
Imorgon ska jag väl ut och köra lite för att på måndagens långa lunch tänkte jag besiktiga om bilen. Tänk att det går att få bilen fixad trots att pappa och lillebror nu bor nästan nittio mil bort. Underbar sambo jag har som tagit över den rollen, själv kan jag ingenting om bilar förutom hur man kör (;
 
Nu tänkte vi avrunda kvällen med en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0