Måndagen 14 April.

Det ska bli riktigt skönt med en ledig dag imorgon, känner verkligen att jag behöver samla energi. Försöka få mig själv att få tillbaka mitt fokus. Just nu har jag dalat ner i en liten svacka som det känns omöjligt att komma ur. Jag brukar aldrig sikta på att vara bäst, men för det betyder det inte att jag vill vara dålig. Och det är precis det jag är just nu, så jag måste ta mig själv i kragen och lyfta mig ur detta nu. Tur att jag på onsdag har ett litet coach möte inbokat så då ska jag väl få lite tips på hur jag kan bli bättre..
 
Och imorgon ska jag passa på att ta mig en sväng in i tvättstugan, åka iväg och köpa delar till bilen så den kan bli fixad och sist ska jag inom Mediamarkt och kolla på mobiltelefoner. Vem vet, kommer kanske därifrån med en ny mobil vilket jag faktiskt hoppas att jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0