Min lediga helg glider mot sitt slut.

Konstigt att den alltid går förbi så snabbt när man är ledig. 
 
Så förutom att kör runt och bromsa med bilen har jag då hunnit iväg och köpt ett par löparskor. Handlat inne på ICA Maxi och det som sen tog längst tid var drive-kön på Max. Ja sen har det blivit lite film och chill på kvällen. Håller nu på med lite mat så vi har matlådor till imorgon. Och efter det ska jag väl gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorgonbitti. Jag känner inte alls för en tidigmorgon känner jag just nu, och att jag sen vet att passet inte slutar förrän 21:15 gör inte saken mer lockande. Fast det är som det är. Ska ju också passa på att ombesiktiga bilen under min långa lunch så jag slipper körförbud på tisdag (; alltid ute i sista sekund haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0