Onsdagen 30 April.

Idag tänkte jag "gud så skönt med ett kort förmiddagspass, då kan man njuta av solen på eftermiddagen när man kommer hem". Jovisst, vet inte vart jag ska åka för att njuta av den, men här är det iallafall inte.
 
Åkte inom ICA Maxi innan jag lämnade Härnösand. Kom hem och värmde lite soppa och tog en fralla till det, slängde igång lite serier och betalade sista räkningen för månaden. Fick sug på att baka så jag slängde ihop en smet kladdkakemuffins och de sista fyra muffinsarna smaksatte jag med arrak som jag köpt förra gången jag var på Maxi. Dom blev faktiskt goda med den smaksättningen!
 
 
Nu tänkte jag inte göra många mer knop idag, helt slut i kropp och huvud. Huvudvärk typ tredje dagen i rad nu så tänkte ligga på soffan och glo serier resten av dagen. Till skillnad från många andra så jobbar ju jag imorgon också så något härjande ikväll blir det ju inte för min del direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0