Söndagen 20 April.

Helgen tog slut även denna gång. Måste dock erkänna att när jag igår låg och var bakis och visste jag hade en jobbdag framför mig tyckte jag ändå helgen känts lång. Jag tror det är för att jag hann precis komma hem från jobbet i fredags, byta kläder typ sen åkte vi ju in till stan och festade. Så vi fick gjort lite denna helgen och det var ju nice!
 
Idag jobbade jag på, till och med så jag jobbade över i tjugo minuter. Sen skyndade jag mig till bilen och gasade hem. Möttes av en massa skor i hallen. Joakim hade plockat fram sakerna jag behövde och jag började göra grillspetten. Det blev minst lika gott som sist. Sen spelade jag mobilspel medan killarna kollade på hockeyn.
 
Jag kommer förmodligen börja lägga in lite mer bilder här igen. Jag har blivit med ny mobil och kameran är jag ganska glad över. Så jag ska alltså bli bättre på att fylla ut med bilder för det blir lite trevligare än bara en hel hög med bokstäver (;
 
- Sommaren har inte hunnit börja och vi har redan grillat två gånger, fast grillspett är gott! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0