Tisdagen 12 Augusti.

Goddagens, arbetsveckan har börjat och jag jobbar mest stängning denna veckan förutom idag då jag kom hem lite tidigare och gud så skönt det var. Dessutom har min underbara sambo diskat undan allt på sin sovmorgon han hade så jag slapp ta det när jag kom hem (:
 
Lite mat i magen nu då jag mår illa för jag knappt fått i mig någon mat idag. Matlådan med kräftor och räkor var för liten!! Så nu kokas det grönsakssoppa på spisen och till de måste man ju ha gott bröd så köpte en halvbaguette. Lite tv-tittande sen händer inte mycket mer idag. Upp tidigt som attans imorgon för jag har splitt och kör både öppning och stängning på jobbet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0