Onsdagen 27 Augusti.

Idag skulle jag egentligen få besök av pappa, men hans ärende blev uppskjutet så istället får jag se framemot ett besök snart. Blir nog bra det! Så när jag slutade jobba idag åkte jag och storhandlade. Inom Willys och köpte energidricka, inom ICA Maxi och handlade mat, inom någon outletbutik jag inte kommer ihåg namnet på bara för att kolla lite och kom därifrån med lite små saker. Bästa köpet var ju lätt glasburkarna till pasten och spagettin. Gör liksom köket lite mer hemtrevligt. Love it! 
 
Nu är frågan vad man ska göra för mat. Jag har slut på idéer när det kommer till mat. Blir typ alltid spagetti & köttfärssås eller ris och korvstroganoff. Det är ju gott och jag tröttnar inte, men det är ändå roligare med lite variation ändå. 
 
Nu tänkte jag iallafall lägga mysa ner mig under en filt i soffan och titta på lite serier.

Kommentarer
Postat av: /Lisette

Blev lite "awe" när jag fick höra det. Så synd.
Aja får väl hoppas du får besök snart :)
Vi fick iaf börjat med tvrumsfixet då. Mitt rum har blivit en lastzon :)

Svar: Ja jag hoppas också det, vi ses ju inte så ofta så varje tillfälle man får vill man ju ta till vara på :D Jasså , ska golvet också bytas ut eller vad ska göras i tvrummet?(:
mysaansvensson.blogg.se

2014-08-27 @ 19:29:39
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0