Tisdagen 11 Februari.

Gjorde provet idag, första gången någonsin som jag inte blivit nöjd med ett prov. Jag har aldrig riktigt brytt mig om prov och läxläsning förut (antagligen inte mogen nog för det). Jag tyckte att när jag gjorde quizarna så gick det så bra så jag trodde jag bara skulle ha några enstaka fel. Jag blev visserligen godkänd 75% rätt, men jag hade velat ha fler rätt helt klart!
 
På vägen hem slog tröttheten på mig, till den gräns att en blinkning varade lite längre än normalt. Det var lite väl läskigt, drog ner rutorna och körde så ett tag för att liksom pigga till mitt huvud.
 
Nu efter att ha ätit lite nudlar ska jag och Joakim mysa ner oss i soffan och titta på Beck, sen blir det nog sängen ganska tidigt för min del, är lagom trött alltså! Snaaaark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0