Tisdagen 18 Februari.

Jag kan inte säga att jag tycker det känns som tisdag idag, den enkla förklaringen är väl att man jobbat hela helgen och nu har jag två lediga dagar framför mig och det känns underbart! Imorgon blir det vila upp sig lite och sen börja gå igenom mina lådor på nytt så att man kan börja tömma lägenheten på just onödiga flyttlådor. Mest ser jag väl framemot sovmorgonen jag tänkt unna mig. Mmmmmm (;
 
Jobbpasset idag har gått bra, jag tycker att jag börjat komma in i de här lite mer nu. Samtalen blir inte lika lång så jag hinner ta fler, det känns faktiskt bra. Hade även samtal idag med min teamledare och tyckte även det gav lite nya tankar. Jo men det går bra nu, det går precis i den riktning som det ska ..
 
Nu blir det sängen och lite serier innan jag somnar, godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0