Måndagen 20 Januari.

Hela helgen har gått i en stor dvala känns det som. Det är mycket som hänt. I fredags åkte jag ju hem på mitt splitt pass för att ta det lugnt , men när jag mötte Joakim fick jag info om att vi måste flytta ur huset. I panik åkte vi till en hyresgästföreningen och hade sån extrem tur att någon rackat nej till en lägenhet så den stod tom. Vi åkte och kollade på den direkt och tog den. Så i helgen har vi båda två jobbat OCH flyttat fy fan kan säga att i natt sov jag sjukt bra i vår nya säng i vår lägenhet. Nu ska bara flyttlasset från Skåne också komma upp på något sätt. Nu har vi iaf vårt egna hem och det känns fantastiskt även om de är en röra. Så de är vad vi gjort i helgen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0