Myskväll och en trött jag som vanligt.

När Joakim hade spelat klart sitt spel så gjorde vi hamburgare och curley fries till middag. Hjälptes åt båda två, fast jag tror nog ändå jag mest stod med filten om kroppen om jag ska vara ärlig. Startade sedan en komedifilm som vi såg på medan vi åt och när maten var uppäten la vi oss till rätta i soffan. Jag råkade nicka till några gånger innan filmen kom till sitt slut, men jag såg slutet för en gångsskull. Har haft en tendens nu på sista tiden att somna ifrån nästan alla filmer vi ser så jag missar alltid slutet.
 
Nu ska han spela lite mer och jag tänkte väl spela lite mahjong (stavning?) på mobilen och se något serieavsnitt innan jag går och lägger mig under täcket i sängen. Är ju ganska trött faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0