Onsdagen 1 Januari.

Välkommen tvåtusenfjorton! Det kommer väl ta ett tag, typ till årets slut innan man vant sig hehe. 
 
Vi var bjudna på nyårsfirande hos Joakims föräldrar, så nästan hela familjen var samlad. Blev bjudna på jätte god mat & trevligt sällskap. Vi spelade lite buzz och sjöng singstar innan vi gick ut och sköt upp raketer vid tolv slaget. Det blev den årliga nyårs pussen vid tolv slaget också (:
 
Vi vart bjudna på en nyårfest en bit ifrån hans föräldrar så efter att alla raketer skjutits upp i himlen bestämde vi oss för att gå dit, fick även sällskap av hans systrar. Det blev någon timme på festen innan den stängde ner och vi gick hem igen. Åt lite nattamat också innan man kröp ner i sängen.
 
Idag hämtade vi lite mat på vägen hem, sen har vi tittat på Iron Man både ettan och tvåan som gick på TVn. Det blir en lugn kväll och imorgon är det back to work som gäller. 
 
Jag hoppas att ni också haft en bra början på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0