Söndagen 12 Januari.

Det blev en liten mys natt då Joakim kom från datorn vid tolv tiden. Så vi tog täcket från sängen och kröp ner under täcket i soffan istället. Åt lite chips och dipp samtidigt som vi kollade på The Sign. Väldigt längesedan jag såg den filmen, men minnet var ändå ganska färskt.
 
Sovit ganska så bra inatt och kom upp för typ en halv timme sedan. Kan inte sova bort hela dagen för jag vet att jag måste upp väldigt tidigt imorgon. Har dagpass hela veckan så jag börjar kvart i åtta alla dagar (förutom helgen då får jag lite sovmorgon).
 
Blir nog att dra ut och skotta lite där ute idag för det har snöat mer under natten. Jag undrar om den norrländska vintern är kommen nu eller om det kommer försvinna snart igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0