Fredagen 11 Juli.

Bänd sedan igår. Idag har vi inte gjort så mycket annat än förberett inför kalaset som vi ska ha imorgon. Handlat, upp med partytält, smörgåstårtor. Ja och jag börjar ju bli lite trött, redan råkat somna på soffan och de var tydligen något att titta på för när jag öppna ögonen stod ju syrran, mamma och pappa där och glodde. 
 
Börjar känna av saknaden av min man också. Samtidigt som jag inte riktigt vill lämna familjen. Vet inte när jag kommer ha möjligheten att komma ner igen. But I got a lot of love for all of you!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0