Tisdagen 29 Juli.

Helt jäkla otroligt vilken underbar dag att vara tillbaka från semestern. Ja ska jag vara ärlig var väl de första tre timmarna idag inte så roliga. Första timmen för jag var otroligt trött när jag skulle upp och de första två timmarna på jobbet fick mig att tro det skulle bli en lång dag. Sen ett tu tre så vände allting och dagen blev med ens helt amazing. Förhoppningsvis tog jag hela månadsmålet på bara idag, okej jobbar ju inte mer än tre dagar denna månad men ändå. Kul att komma tillbaks och göra bra ifrån sig.  Life is going the right way!
 
Kom hem och var jävulskt trött egentligen. Lite bus gjorde susen och nu står färsen redo att rullas bredvid spisen. Ja idag kör vi på hemmagjorda köttbullar och hemmagjord potatismos, super gott! Lite gräddsås och lite lingonsylt så blir det magiskt! (;
 
Känns ändå ganska så bra att vara tillbaka på jobbet. Nog för att det är kul att vara ledig, men det är ändå skönt att veta att pengarna kommer inrullandes på kontot igen. Och arbetskollegorna tycker man ju om. Så där trivs man också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0