Onsdagen 18 Juni.

Vi är inge bra på det här med hungriga magar. Blir lätt sura miner för ingenting. Tur det finns mat då för då går liksom allting över. Det är precis som snickers reklamen "You're not you when you're hungry!". Lovar dem har baserat den reklamen på mitt liv hahah.. 
 
 
Så dagen har inneburit jobb, en tur på Maxi, mat&soffhäng, kladdkakemuffinsbak och nu är det snart dags att krypa under täcket. En lång dag imorgon då jag börjar tidigt, lång lunch och sen stängingspasset. Sen lite mer jobb på fredag och direkt därifrån ska jag på midsommarfest, får göra mig klar på min sista paus för dagen då jag inte riktigt hinner köra hem och fixa mig. Är ju redan sen som det är . Kommer förhoppningsvis lagom till maten, för hungrig lär jag absolut vara (;
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0