Serienördens number one.

Alltså folk som träffat mig tror jag på ett eller annat sätt fått veta att jag är en extrem serienörd. Jag har det som kvällshobby om inget annat. Varför? För jag tyckte det kom ut så få bra filmer att somna till så jag började leta upp serier istället. Alltid skönt att få ner tempot efter en lång dag nere i sängen med Tvn igång bredvid sig. (Ja sen har jag ingenting emot att köra seriemaraton på dagarna heller, hehe).
 
Så har ju då en lista på runt tjugo-trettio serier som jag ser på NU och då menar jag ändå att jag redan sett klart på flera serier som inte längre går. Men av alla serier som jag någonsin har sett så tror jag faktiskt Grey's Anatomy är den serie som får plats nummer ett på min topplista. Varför? För den har dragit med mig så otroligt mycket, jag har knappt sett ett endaste avsnitt utan att böla itu. Man sitter liksom och håller tummarna för att vissa personer ska bli tillsammans, att vissa människor ska överleva och vissa människor ska få sina drömmar uppfyllda. Den berör liksom in i hjärtat tycker jag. Så på senare dagar har jag börjat fundera på om jag inte ska se om serien från början, för det finns ju vissa karaktärer man saknar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0