Det är lördag mina vänner.

Jag vaknade första rundan halv tio, soligt och fint ute såg jag när jag gick in i badrummet. La mig i sängen igen och snoozade till tolv. Låg sen och halv lyssnade på ett serieavsnitt som Joakim tittade på. Vi gick upp, jag åt en äggmacka då jag hade ett ägg och baguette kvar sen gårdagens middag. Gott med ägg & majonäs :D
 
Vi åkte sen iväg till systembolaget för att va redo på fest ikväll. Åkte hem till Joakims föräldrar för att hämta lite saker, stannade och snackade lite också. Sen blev det inom ICA här precis runt hörnet för att handla lite sockerdricka och pasta. Ska snart ställa mig och göra spagetti och köttfärsås, något snabbt enkelt och underskattat. Detta för att lägga en grund i magen innan alkoholen ska ner.
 
Sen är det musik, dusch, sminkning och komma i stämning för kvällen som gäller. Hoppas på en kul kväll, det var ju ganska länge sedan vi drack sist. Sista tiden har vi båda två lagt mest tid på jobbet så nu är det på tiden att vi kommer ut bland lite annat folk och får dricka lite och släppa lös lite. Vem vet, jag kanske till och med kommer in i de stadiet då jag tycker om att dansa (;
 
Känner mig dock gammal som redan vet vad som väntar med morgondagen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0