Jaha, då var det dags igen.

Efter en sen eftermiddag och kväll i sällskap av min kära sambo så har klockan återigen blivit mycket. Dags att ta av sig kläderna och krypa i säng. Förstår inte att den här dygnsrytm aldrig vänder för mig. Jag har fortfarande otroligt svårt att somna på kvällarna och får ångest över att veta att klockan ringer tidigt på morgonen, trodde sånt här var något man växte ur efter tonåren. Visserligen tycker jag att jag piggnar till rätt fort på morgonen. Fast sen sover jag in i det sista så skulle jag någonsin försova mig, om ens tio minuter så skulle jag bli sen. Jag går ju upp femton minuter innan jag kör till jobbet. Ja, jag är tjej! (;
 
Någon serie på datorn får avrunda denna dagen. Håller tummarna att morgondagen bjuder på lika fint väder. T.o.m så jag valt ut en färgglad topp till jobbet imorgon (ja jag till och med väljer ut kläder kvällen före så jag slipper tänka på sånt på morgonen, har inte riktigt tid på mina femton minuter haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0