Onsdagen 5 Mars.

Lite sovmorgon igår sen började jag min arbetsdag i Härnösand. Kan inte påstå att det gått helt smärtfritt. Bättre blev det inte efter att jobbet bjöd på semlor! Jag har inte ätit det på flera år och direkt efter min semla kom jag på varför. Värsta jävla illamående kommer över en. Trevligt, eller inte..
 
Åkte hem när arbetspasset var över och började direkt med maten. Fick sånt sug på potatisgratäng. Kan väl dock säga att när jag väl stod där och klockan var halv tio kändes det mer onödigt. Fast i slut ändan var det värt det för fy fasen vad god mat vi gjorde. Potatisgratäng och fläskfilé :D
 
Har dock haft sån otrolig jävla smärta i magen sen jag kom hem, nästan så jag fick sätta mig i fosterställning på golvet i köket. Alltså .. Tog en tablett och somnade lite halv till Beck-filmen vi såg på under tiden vi åt och även efter vi ätit färdigt för det är ju inte ofta man äter non-stop i typ en och en halv timmes tid :P
 
Nu ska jag krypa i säng och försöka sova på riktigt. Hoppas den här jävla värken går över till imorgon annars gråter jag nog fan. Försökte förklara för Joakim att det typ kändes lite som att bli sparkad på pungen, han trodde inte mig för man ligger tydligen ner då. Försökte kontra med att vi tjejer tål lite mer och kan därför stå upp. Han trodde mig fortfarande inte. Nahe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0