Tisdagen 11 Mars.

Som vanligt när jag inte har något för mig så sitter jag och "internet-fönster-shoppar". Har åter hamnat på snygga skor med allt för höga klackar. Dessa ligger på Nelly rean nu, I love them! );
 
(jag har storlek 37 i skor, blink blink)... Fast ja, enligt min sambo har jag för många skor redan (;
 
Sen är jag ju helt slut i skallen också, hållt på att somna på soffan flera gånger. Ändå tycker jag bättre om att jobba tidiga passen, trots jag inte är en morgonmänniska. Anledningen är att jag får självklart ut mer av dagen, den känns längre. När man har sovmorgon och jobbar till stängning är det inte mycket man hinner med innan man ska till jobbet, har väl en tendens att sova till jag ska åka (;
 
Nu har jag iallafall två dagar ledigt och imorgon ska jag och Joakim iväg på lite ärenden, sen på kvällen ska jag in till stan och träffa Emma. På torsdagn har jag en dejt med tvättmaskinerna, ska kanske åka till Ikea och titta lite sen hinns väl inte så mycket mer. Ens lediga dagar passerar minsann också fort (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0