Torsdagen 27 Mars.

Idag har jag ett kort arbetspass så jag har hunnit med en del saker under dagen. Åkte iväg och besiktiga bilen, den gick dessvärre inte igenom fast tack och lov har inte alla hål i marken gjort att jag slagit sönder bilen totalt så det handlar bara om bromsarna fram och bak på bilen. (Ändå nu man verkligen velat ha pappa och lillebror nära, dem som alltid brukar fixa bilen. Tur jag har en pojkvän som tagit på sig jobbet).
 
Åkte inom ICA på vägen hem och handlade hem lite pålägg och sånt då kylen i princip blev tom igår när jag rensade ur kylen. Sen när jag kom hem började jag att tvätta, torkat av golven och sen hängt upp tvätten. Och nu har jag då typ en timme kvar innan jag måste vara på väg till jobbet. Börjar 16:00 och slutar klockan åtta. Vadå skönt pass? 
 
Imorgon har jag dock en betydligt längre dag på jobbet. Börjar tidigt på morgonen, har en lång lunch mellan halv tolv och fyra sen slutar jag efter åtta. Sen har jag en fri helg tillsammans med pojkvän så vi tänkte mysa till det lite med ett biobesök. Får väl passa på att njuta av det fina vädret också om det håller i sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0