Torsdagen 6 Mars.

Sjukanmälde mig igår igen och när jag pratade med sjuksköterskan som man anmäler sig till ställde hon lite frågor och efter det bestämde hon att jag skulle vara hemma även idag. Mår bra idag så jag ska ringa och friskanmäla mig så blir det ett förmiddagspass på jobbet imorgon sen lite helg igen. 
 
Nästa vecka har jag enbart torsdagen ledig då jag ska jobba hela helgen. Känns redan som den dagen blivit fullbokad. Jag och Joakim ska väl iväg på ett möte då han också är ledig den dagen (måste passa på inte ofta vi har vardagarna lediga tillsammans), sen ska jag försöka boka tid och fixa naglarna då jag fick det i present av min fina pojkvän (: 
 
Innan månaden är slut måste jag även hunnit besiktiga min bil, är dock rädd att den inte kommer gå igenom och vad gör jag då när jag inte har min pappa och lillebror i närheten som kan fixa allt genom att lägga sig under bilen. Nu måste jag väl ta den till en verkstad och sånt kostar ju en hel del mer. Ibland är det tråkigt att vara vuxen, det kostar mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0