Lite romance!

Så vi har äntligen en ledig helg tillsammans så vi bestämde oss att vi skulle gå på bio. Tyvärr valde vi ju att gå på Godzilla 3D som kanske inte var det bästa valet trots högt betyg på IMDB. Jag trodde väl egentligen filmen skulle påminna lite om den vi såg när vi var små. Fast nja. Den hade fler saker. Det jag egentligen tyckte var sämst var att det var 3D utan någon som helst sån här effekt som man förväntar sig. Typ up in my face så man blir rädd. Så nja. Fast huvudsaken var ju att jag och Joakim kom hemifrån och fick lite tid tillsammans, så oavsett om filmen inte var jätte bra så var det en mysig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0