Torsdagen 29 Maj.

Det blev ju fint väder idag så jag hann njuta av solen i min nya solstol o två timmar. 
 
- Helt amazing och det var ju otroligt varmt när solen var framme också.
 
Förutom solat så var vi iväg på Ikea idag och handlade lite. Och i helgen åker äntligen våra första hyllor upp. Sen var vi och handlade på ICA. Joakim åkte och tränade och jag plockade undan lite sen blev det som sagt att jag placerade mig i solstolen tills han kom hem igen. Då började vi fixa med grillen och maten och disken. Bra teamwork på oss idag (:
 
Nu är det väl dags att tänka på refrängen eftersom man jobbar tidigt imorgon. Ganska skönt och sen har vi ju en ledig helg framför oss också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0