Lördagen 4 Oktober.

Afterwork igår då, det var mycket trevligt. Åt mat, lärde känna varandra lite bättre med lite lekar, gick och sjöng karaoke (ja jag sjöng och de andra va snälla och hänga med) sen avslutade vi natten på dansgolvet på Oscars. Så tack så mycket alla inblandade! Och idag har man då varit bakis, halv sovit typ hela dagen.
 
Trodde vi skulle köra en fettis dag med pizza till middag, men nej körde på ICAs pulled pork och det var så himla gott. Nu är jag hemma själv och ska väl fortsätta mitt True Blood maraton, tycker bara det blir sämre och sämre. Lite to much liksom. Okej om det är vampyrer och varulvar, men häxor, feer och allt annat också. Vet inte varför jag inte bara slutar se den istället haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0