Måndagen 13 Oktober.

Ja så var det måndag idag, även om jag först trodde det var söndag och Bea onsdag. Hade helst röstat på Beas förslag faktiskt. Hade det varit onsdag hade det ju bara varit imorgon också sen två lediga dagar hehe. Dagen rullade på, kan inte säga att jag gjorde något extremt jätte bra. 
 
Kom hem ställde mig och lagade käk så jag har matlåda imorgon. Gjorde en normal till mig, sen hade vi slut på matlådor och jag orkade bara diska en så den blev fylld så locket knappt kom på. Den normala blir till mig och Jocke får den andra, han är ändå hemma så han kan ju slänga resterna så slipper jag skämmas om jag sitter och äter bland folk. Haha. 
 
Ja nej sen händer det inte mycket mer i mitt liv idag. Blir väl någon serie sen ska jag väl sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0