Oh härliga sön.. Nej just det lördag!

Även om man är ensam får man lyxa till middagen så det gjorde jag idag, med en flaska Asti.
 
 
Haft en otroligt bra dag idag. Åkte in till stan och träffade Emma som jag inte sett på väldigt länge. Vi lunchade lite och sen har vi gått runt på shoppingtur. Jag hade dock en sådan dag där verkligen ingenting såg bra ut på mig, även hur fint det än var på galjen. 
 
Efter att vi sagt hejdå åkte jag inom City Gross och handlade lite mat, inom Birsta och skopunkten där jag hittade ett par nya klackar. Vet dock inte hur gla min sambo blir på mig, han tycker redan jag har för mycket skor. Ja sen efter det så körde jag hem. Hade självklart glömt osten till potatisgratängen jag skulle göra så de va bara att gå till ICA. Började med maten, tittat på Greys och käkat god mat. Nu blir det väl lite mer chill resterande timmar. Ska ju trots allt upp och jobba imorgon. Och på kvällen kommer Joakim äntligen hem igen! Även om det kanske inte blir så långvarit så är jag ändå väldigt glad över det (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0